Fifahh
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Jarak
Wednesday, September 3, 2014 • 10:37 AM • 0 comments
Merasai jiwa sudah tidak serasi seperti dulu, 
maka langkah awal ialah mencipta jarak.

Menjauh itu menjaga, 

Sejujurnya, aku benci perkataan itu. 

Tetapi, itu hukum yang perlu dilaksana sebelum aku sendiri terima padahnya.


Kau menjauh, dan makin menjauh.


Aku harap aku tidak rapuh.

Aku harap aku tidak jatuh.

Moga dengan kejauhan kau, aku makin utuh dan teguh.


Rabb, permudahkanlah hati ini. 


Cinta itu ialah apabila kita meletakkan seseorang begitu mulia dalam doa kita.


via suamsuamkuku


PASTFUTURE
MY WORDS;
Cinta sebelum nikah itu, macam menguyah sebalang gula-gula getah. kunyah la banyak mana pun, makin lama makin tawar. sebab manisnya cuma di luar. cuma selapis. cinta sesudah nikah pula, macam makan sepinggan buah melaka. makin banyak kita makan, makin terasa manisnya. sebab manisnya di dalam, walau luarnya tawar.Manis cinta sebelum bernikah, hanyalah tipu daya untuk mengisi ruang kosong yang sementara. manis cinta sesudah bernikah, inshaAllah mengisi sebahagian jiwa untuk di dunia, dan pastinya di akhirat sana.

LISTEN LISTEN ;



OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Adil
  • Demi Cinta Suci
  • Permata yang dicari
  • Lelaki dan cinta?
  • Bercinta hingga ke Syurga